קילוף עור על ידי פילינג – הדרך להסרת כתמים בעור בפילינג

קילוף עור על ידי פילינג – חדש יותר יפה יותר

גם העור. עור חדש הוא יפה יותר, חלק יותר וזוהר יותר. הדרך להגיע אליו היא לגרום לגוף לייצר תאי עור חדשים והדבר פשוט, מסירים את תאי העור הישנים והגוף המבוהל והחשוף מייצר במהירות תאי עור חדשים. הדבר טוב כדי להעלים כתם או צלקת של פצעי בגרות. העור החדש לא זוכר את פצעי הבגרות וגם לא זוכר את הכתם, לכן חידוש של העור יכול להעלים כתמים, צלקות שטחיות ואפילו קמטים. באופן כללי הוא יוצר מראה זוהר יותר. ההליך הזה נקרא בדרך כלל פילינג כפי שהוא קרוי באנגלית.

קילוף עור טבעי

המקלחת הפשוטה, רבותי, היא פילינג טבעי. שפשוף עדין של העור שמסלק תאים מתים ולא בכדי העור נראה רענן אחרי מקלחת כי הוא אכן מתחיל יצור של תאים חדשים. ברם, ההליך הזה לא מספק כשרוצים להסיר כתמים או צלקות ולשם כך יש קילוף טבעי עמוק, המבוסס על חומצות של פירות וגרגרים מעט עבים. כאן הקילוף של העור מתחיל רק אחרי יומיים ונמשך יומיים נוספים. ביום הראשון אסור לעור להיחשף לשמש. החומצות הטבעיות משפיעות על החומרים הטבעיים שבעור וגם על זרימת הדם אליו. מה שכן, הוא מתבצע רק על ידי קוסמטיקאית או רופא אבל מחזיק מעמד מספר חודשים.

קילוף עור על ידי פילינג

קילוף עור כימי

גם כאן יש שלש דרגות, קל, בינוני ועמוק. הקל הוא באמצעות חומצה מדוללת ויוצר כוויה קלה על העור. כוויה מן הסוג שמאדים את העור ומתרפא אחרי מספר ימים. הוא טוב להבהרת כתמים קלים ולרענון של העור.

הקילוף הבינוני הוא כבר עם חומצה מרוכזת ויכול להבהיר גם כתמי זקנה. בנוסף, כיוון שהוא משפיע על יצור קולגן הוא טוב גם להחלקת קמטים קלים.

הסוג האחרון בקבוצה הכימית הוא הקילוף העמוק וכאן יש קילוף של חלק משכבת הדרמיס, מה שמגדיר את הביצוע ככוויה דרגה שתיים. אחרי הטיפול הפנים מכוסות במסיכה והוא דורש אשפוז, בעיקר כדי למנוע זיהומים. מה שכן, הוא מסיר כתמים, מקטין צלקות ואפילו מיישר קמטים באופן חלקי.

רוצים לדעת על מחירים עבור סוגי הפילינג השונים ? פילינג מחירים.

קילוף עור על ידי פילינג – לסיכום, מה זה נותן ?

הפילינג העמוק נותן תוצאות למשך זמן אבל מדובר בכאב ראש רציני למשך תקופה. כאב ראש תרתי משמע. קודם כל כי ההליך כואב וגם כי אחריו יש לשמור על העור מפני השמש למשך מספר חודשים. מה שאומר לסחוב קרם הגנה בתיק שהוא עם מקדם הגנה מאד גבוה ומרדף תמידי אחרי צל. מה גם שנדרשת החלמה בבית עם פנים אדומות. יש קילוף עמוק של העור על יד פילינג באמצעות לייזר והוא נותן תוצאות טובות יותר מבחינת הדיוק אבל הוא יקר יותר ודורש הרדמה כללית.

הקילוף העמוק של העור יתאים להסרת צלקות עמוקות וכתמים ואילו פילינג עדין, שהוא בדרך כלל טבעי, יתאים לרענון כללי ולאחזקה שוטפת.