פילינג עמוק לפנים

פילינג עמוק לפנים היא שיטה המגיעה עד שכבת האפידרמיס של הפנים למטרת יישור הקמטים. פילינג עמוק בלייזר נעשה במרפאות פרטיות ומתומחר בהתאם למספר סעיפים שחשוב מאד לשים לב אליהם. ראשית כל, היקף השימוש בלייזר כחומר גלם. לייזר הוא חומר יקר בברירת המחדל שלו ולכן נדרשת השקעה, אבל לא במחיר מלא: קופות החולים מסבסדות חלק מן הטיפול, ואצלנו תוכלו למצוא מרפאות שמקבלות הפניות מקופות חולים. לכן על מנת לקבוע עבור טיפול פילינג עמוק מחיר נדרשים שני פרמטרי מידע: הכרת העלות הגולמית של ההליך, ובירור היקף סבסוד קופת החולים שלכם.

מלאו את הפרטים בדף שלפניכם ונציגים יחזרו אליכם לשיחה אודות פילינג עמוק בלייזר!

פילינג עמוק לפנים – כיצד תדע שהטיפול מתאים לך?

לשם כך בדיוק השארת פרטים בפורטל. מי שיחזרו אליך יהיו מזכירות של רופאים מטפלים בפילינג, והן יזמנו אותך לשיחות עם רופאיהן. בשיחה – תגלה האם פילינג הוא הפתרון עבורך, ואם כן – האם פילינג עמוק הוא המענה לבעיות שלך. ייתכן כי הבעיות בקמטים אינן מצריכות פילינג מסוג כזה, אלא פילינג יהלום או פילינג בינוני, למשל. לאחר שיחת הבירור, כשאתה יודע מה אתה צריך, נשאר לברר האם המחיר שתקבל במרפאה בה שוחחת עם הרופא הוא אכן מחיר השוק, וכיצד ניתן להוזילו.

בירור המחיר של פילינג עמוק בלייזר

ראשית כל, המשך לקבל שיחות ממרפאות הפורטל, וברר עבור פילינג עמוק מחיר בכל אחת מהן. ברוב המקרים, יימסר לך המחיר הגולמי, משום שלרופא אין סמכות לומר לך מה המחיר לאחר סבסוד קופת חולים, אף על פי שחלק מן הרופאים לעתים עונים מידע משוערך על סמך ניסיונות קודמים, על מנת שתקבל פרספקטיבה כמה יעלה לך פילינג עמוק בסופו של דבר. כעת, נשאר לך לסגור מחיר, ורצוי שהוא יהיה כמה שיותר טוב, אך לפני כן – ודא שהמרפאה שבחרת היא המרפאה בה אתה חושב שאתה צריך להיות מטופל. הכיצד?

בירורים אצל מטופלי עבר – אם אתה מכיר מטופלי עבר זה מקור ראשון, וזו עדות נסיבתית. לכן המידע שיימסר ממטופלים אלו יהיה אמין ביותר. במידה ואינך מכיר מטופלי עבר, דרך נוספת לדעת כיצד קובעים עבור פילינג עמוק מחיר היא בירור מקוון

בירור מקוון – בירור בפורומים וקבוצות דיון מקוונות, בו אתה תמסור את שם המרפאה, והחברים בפורום יספרו בשבחה או ידברו בגנותה. בדרך כלל, מרפאה שהומלצה לך בפורטל וגם דוברה לשבח בפורומים המקוונים תהיה מרפאה מומלצת במיוחד.

בחרת מרפאה? עכשיו זה זמן לברר מהו היקף סבסוד קופת החולים שלך

כעת, תלמד מה יש לעשות על מנת לזכות בתעריף טוב יותר עבור פילינג עמוק בלייזר. גש לקופת החולים שלך, לסניף בו הנך מטופל ושוחח עם המזכירה הרפואית בשירות הלקוחות אודות הפילינג העמוק שברצונך לעשות. ייתכן ותידרש לעבור מסלול מהמסלול הביטוחי בו אתה נמצא על מנת לקבל את הכיסוי וההפניה הנדרשים. ייתכנו מסלולים בהם הכיסוי שיינתן יהיה גבוה מהאחרים, ואז אולי כדאי לשקול לעבור אליהם.

למאמר המורחב בנושא לייזר היכנסו ל: פילינג לייזר

קיבלת עבור פילינג עמוק מחיר סופי מקובל? הרווח כולו שלך, בדרך לעור צעיר

כעת, גם אתה תוכל ליהנות מעור צעיר ואיכותי. הודות לטיפול פילינג עמוק לפנים, העור צפוי להישאר צעיר לעוד זמן רב, לתקופה יפה מאד בחייך. העור יחזיק ללא קמטים למשך תקופה משמעותית, וכמובן שניתן יהיה לחזור לטיפול חדש במרפאת הבוטיק באותו מסלול: להתראות בעוד 15 שנים!

נשמח לקבל את פנייתכם לעזור לכם להחליט ולבצע עבורכם סקר השוואת מחירים בין המרפאות.

צרו איתנו קשר באמצעות צור קשר באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.