פילינג לייזר CO2

פילינג לייזר CO2 – מה זה ?

ראשית עליך להבין – פילינג לייזר co2 היא למעשה פעולה שנועדה לקלף שכבות עור פגום בפנים וטיפול בקמטים עדינים וקטנים מאד שמשפיעים על מראה הפנים ("קמטוטים"), העלמת צלקות אקנה, כתמי דם שונים, כתמי עור שונים ופיגמנטציה (לא כול הסודים) אשר קיימים על פנינו, לרבות באזור הצוואר וכל חלקי הפנים.

בנוסף, הפילינג נועד לטיפול בכתמי שמש שנוצרים לנו במשך הזמן על ידי קרני השמש, כתמי גיל שונים, סימנים וצלקות אקנה ועוד. טיפול פנים בלייזר co2 משנה בצורה ניכרת מאד את מראה הפנים ומצב הקמטים והצלקות מהפנים – מחירים בהמשך.

טיפול פנים על ידי פילינג לייזר co2 מקלף את שכבות העור הפצועות, הרכות ו"המתות" שעל הפנים ותהליך זה מעודד יצירת תאים חדשים ורעננים אשר יעיקו לעור פניך מראה שקוף יותר, חי וצעיר יותר. פועלת הפילינג נועדה למעשה לזרז תהליכי חילוף תאים ויצירת מנגנון מהיר להחלפת העור בצורה עמוקה יותר, יעילה יותר המשפרת את תוצאות מראה הפנים בזמן קצר יחסית לעור פנים חלק, נקי מסימנים לא רצויים. טיפול פנים בלייזר על ידי פילינג לייזר co2 נמצא יעיל במיוחד גם עבור העלמת צלקות אקנה וכתמים של דם פנימיים.

פילינג לייזר CO2 – איך הטיפול מתבצע ?

השיטה מתבצעת למעשה וכמה דרגות, קל, בינוני, עמוק על ידי קרן הלייזר, שימוש במכשירי הלייזר טכנולוגי ברמה גבוה ומטרתו לפגוע לתאי עור פגום ולהסיר שכבות מתות, באופן סלקטיבי. בתהליך זה נוצרים תאי עור חדשים על ידי עידוד העור ליצירת רקמות עור רעננות. התוצאה המתקבלת לאחר הטיפולים היא מעין עור ורוד, מעט שקוף, מזכיר עור של תינוק, חלק ובעל מראה מתוח. לתהליך זה אין תופעות לוואי ממשיות. טיפול פילינג לייזר co2 מתבצע על ידי רופא מוסמך לביצוע טיפול זה שעבר הסמכה מתאימה והתמחות.

פילינג לייזר CO2

פילינג קל

תהליך המשפיע על שכבות העור העליונות הנקרא – אפידרמיס.
מיועד בעיקר לנשים צעירות שרוצות לחדש מעט את עור הפנים ולרענן אותם, ולגרום לעור להראות צעיר יותר או לטיפול בכתמים שטחיים יותר ,שיפור כתמי הפגמנט, קמטים קטנים מאד והחלקת העור. טיפול זה לרוב מתבקש מאד בקרב גברים ונשים בשנות העשרים לחייהם ועד השלושים המאוחרות.

פילינג בינוני

תהליך המשפיע על שכבות העור העליונות הנקרא – אפידרמיס ודרמיס השטחי.
משפר כתמי הפיגמנט שקיימים, ושוב כמו בתהליך הפילינג הקל גם בבינוני משפיע על קמטים קטנים וקמטוטים אך ברמה מעט יותר עמוקה והחלקת העור, כתמי שמש משמעותיים ועמוקים ומקנה לעור הפנים מראה זוהר יותר, חלק, צעיר. בתהליך זה התוצאה ניכרת לאחר זמן רב יותר כשבועיים שלושה מהטיפול.
לרוב מתבצע בקרב גברים ונשים לאחר גיל שלושים וחמש ועד גיל 50. אין תופעות לוואי ניכרות או סיבוכים כלשהם.

פילינג עמוק – העלמת צלקות אקנה

תהליך המשפיע על שכבות העור העליונות הנקרא – אפידרמיס, עובר לדרמיס השטחי ונכנס לעומק הדרמיס האמצעי.

מיועד לטיפולי העלמת צלקות אקנה, כתמי דם קשים ועמוקים, כמתים בתוצאה משמש או כתמי גיל הזקנה וקמטים קטנים "קמטוטים" ובקמטים שנוצרו כתוצאה מעישון. לאחר הטיפולי התוצאה ניכרת מאד ומתאפיינת כפי שהוסבר בפילינג קל ובינוני אך בתהליך פילינג עמוק בשיטת פילינג לייזר co2 התוצאה תהיה משמעותית לאין שיעור ומראה הפנים המתקבל משתנה למעשה ברמה רמות. טיפול זה לרוב מתבצע לבני 45-50 ומעלה, בעיקר בנות 55 ומעלה. אין תופעות לוואי ניכרות למעט הופעות עור אדמומי לאחר הטיפול שנעלם לאחר כמה שבועות.

  • כמות הטיפולים משתנה בין פילינג קל, פילינג בינוני, פילינג עמוק. לצורך העניין, בפילינג עמוק מספר הטיפולים הנדרש לצורך שיפור במראה הפנים בצורה ניכרת ומשמעותית הוא בין 4-6 טיפולים. אצל כל אדם מצב הפנים ומורכבות העבודה שיש לבצע היא שונה וכך מספר הטיפולים משתנה בהתאם ומחירים נקבעים.
  • משך זמן הטיפולים הוא בין 25 דקות לבין 45 דקות – משתנה בהתאם לסוג הטיפול.
  • הטיפולים מתבצעים בהרדמה מקומית על ידי זריקה, בליעה או מריחת חומרי אלחוש.
  •  הטיפולים אפקטיביים למשך זמן רב יחסית, כ3-4 שנים אך עשוי להיות לפחות מזה, תלוי בגיל המטופל, רמת הטיפוח ואסתטיקת הפנים של המטופל, מצבו הבריאותי ועוד גורמים.

פילינג לייזר co2 תופעות לוואי

תופעות הלוואי האפשריות לאחר טיפול פילינג עמוק עשויות להתרחש משום שכאשר מסירים שכבות עור, עור הפנים למעשה נפצע קלות לאחר הטיפולים יהיה צורך ממשי לשמור על ניקיון עור הפנים ולהימנע מחשיפה ממושכת בחוץ. ישנה אפשרות לקבל מרשם מהרופא לאנטיביוטיקה אשר תזרז את תהליך שיקום העור.

חשיפה לשמש לאחר טיפול פנים בלייזר עשויים לגרום לכוויות שמש קלות או קשות שכן לאחר טיפול פנים בלייזר שכבות העור עוברות קילוף והעור הנוכחי לאחר הטיפול רגיש יותר, עדין ודק יותר (כמו שלא חושפים תינוק קטן יותר מידי לשמש).

דבר נוסף שיותר שכיח ודי טבעי זה הופעת אדמומיות ונפיחויות שבמידה מסוימת אך אלה אמורים לעבור לאחר מספר ימים בטיפול פנים בלייזר העדינים יותר ועד כשבועיים בטיפול פנים בלייזר עמוק יותר.

*בכל מקרה, יש להתייעץ על כך עם הרופא המטפל שלכם ולהישמע להוראותיו בלבד.

פילינג לייזר CO2

טיפול פנים בלייזר – למי לא מתאים הטיפול:

  • אנשים שידוע להם שהם רגישים לחומרי הרדמה, אלרגיה לחומר הרדמה.
  • אנשים בעלי חוסר בפיגמנטים בגוף ובפנים בפרט.
  • אנשים שחולים בסרטן, חולי לב ומחלות אוטואימניות.
  • אנשים בעלי גוון עור כהה מידי.

פילינג לייזר החלמה

  • יש להימנע מפעילות מאומצת כ5 שבועות מיום הטיפול.
  • לאחר טיפול בינוני או עמוק יש להימנע יותר מחשיפה לאזורים בעלי לחות גבוהה, ריבוי חיידקים, זבובים ויתושים.
  • חזרה לפעילות תעסוקתית כמו לעבודה, מומלצת לאחר כשבוע עד שבועיים.
  • טיפול פנים בלייזר מומלץ יותר בחורף, שכן יש להימנע מחשיפה ממושכת לשמש אך קיימים תכשירים כמו קרם הגנה שניתן למרוח בחודשי הקיץ – בכל מקרה לפי הוראות הרופא.

פילינג לייזר CO2 מחיר

המחיר משתנה בין מרפאה למרפאה אך נעים בהתאם לסוג הטיפול, מצבו של מבקש הטיפול, גיל, מספר הטיפולים שנדרש להצלחת הטיפול ועוד כמה פרמטרים.

פילינג לייזר co2 נחשב לטיפול רפואי לכל דבר כמו הליך פלסטי (מתיחת פנים), מחיר הטיפול יבחן לאחר אבחון ראשוני של של מטופל במרפאה העוסקת בזה.
המחיר למעשה נע בין 4.000 שקלים לבין – 13.000 שקלים.

קבלת מידע נוסף ומחירים היכנסו – למחירון פילינג באתר .

 

טיפול פנים בלייזר הוא טיפול חודרני במערכות ציוד מתוחכם ומשוכלל RF (מעודד יצירה מסיבית של קולגן ואלסטין בעור).

מתלבטים בעניין כל שהוא ? צוות האתר ישמח לעמוד לשירותכם תמיד ולהעניק מידע מקצועי, מחירים מקובלים ומידע נוסף אודות טיפולי לייזר שונים לפנים וסוגי שונים של פילינג וטיפולי פנים אחרים. צרו איתנו קשר עוד עכשיו לצורך השוואת מחירים ומידע נוסף.