פילינג טבעי לפנים – טיפולי פילינג וטיפולי פנים שונים

פילינג טבעי לפנים הוא תהליך טבעי שהגוף מכיר ונהנה ממנו באופן טבעי. פילינג טבעי קורה בעור של הגוף כולו ולא רק בעור הפנים. המקלחת היומית היא גם פילינג כי מדובר בהסרה של תאים מתים שמתחתם נוצרים תאים חדשים ורעננים. כיוון שהראשונים מתים אזי הם נושרים בקלות למגע מים וקרצוף קל, אפילו בסבון ידני. פילינג טבעי הוא פילינג ששומר על מקצב טבעי של תחלופת התאים בגוף ולא מזרז אותו יותר מדי.

 

פילינג טבעי לפנים – מה כדאי לדעת .

פילינג טבעי לפנים אפשר ליצור באמצעות מוצרים פשוטים שנמצאים בבית כמו שקדים טחונים או קוואקר טחון. ערבוב של הטחינה עם מים ושפשוף עדין של עור הפנים יעשו עבודה נפלאה ואגב, איפור מהיר לפני מסיבה יכול להתבצע באמצעות פילינג טבעי לפנים ואחר כך מריחה של קרם עשיר בוויטמינים ובלחות. את המייק אפ כבר לא תצטרכי רק למען השם, אל תמרחי מייק אפ מיד אחרי שעשית פילינג. בכל זאת, המייקאפ הוא כימי והפילינג חושף את השכבה העליונה של העור.

 

גם לִיפה טבעית מתגלה כפילינג טבעי מעולה לפנים והיא עושה עבודה מצוינת. גם כאן, לא להגזים, לא לקרצף בבהלה אלא בעדינות. חילוף התאים בגוף הוא הליך מופלא אבל חילוף התאים של העור הוא זריז יותר והגוף מתייחס אליו אחרת. העור הוא ההגנה החיצונית שלו והוא ישגיח עליו כך שאם נוצר פתח בעור אז הגוף מזניח את התחלופה הכללית ומפנה משאבי חירום אל סגירה של הפתח החיצוני. די לו בהתמודדות עם הרעלים הפנימיים והדבר האחרון שחסר לו הוא זיהום מבחוץ.

 

הפילינג הטבעי לפנים, לעומת פילינג כימי, הוא כאמור זירוז של הליך טבעי שבין כה וכה מתרחש על פני העור. התאים המתים יורדים ותחתם מתפתחים תאים חדשים. לכן, אגב, אם לא מתקלחים אזי מתעורר גירוד, הגירוד הזה הוא פילינג טבעי. השלב הבא אחריו הוא יצירת החספוס על העור שאנחנו מכירים כ'חררה' אבל לפניה, הגוף מבקש פילינג טבעי.

 

סוכר שימש בעבר כגרגרי פילינג אבל היום אנחנו משתמשים בגרגרי אלמוגים או בגרגרים מלאכותיים שנועדו לקרצף בצורה רכה. ככלל, הרכות משחקת כאן תפקיד חשוב כי הקרצוף צריך להיות רך. לא תוקפני ולא גס. כמו ההבדל בין ניקוי של משהו עם ספוג לעומת קרצוף עם סיבי ברזל. לאט לאט עם הפילינג, העור צריך לצמוח בזריזות אז צריך להתחשב בו ולעבוד בעדינות.

מאפיינים של הפילינג הטבעי לפנים

המאפיין הגדול של פילינג טבעי הוא שאין הוא מלווה במכשירים ולא בחשמל. כשמו כן הוא, פילינג טבעי. לעומתו, המזרקים, הגלים החשמליים ואפילו היהלום, הם אכן קילוף של העור או אילוץ שלו להתחדש אבל הם לא קילוף טבעי שלו. הקילוף הטבעי של העור הוא עדין ושומר על המקצב הטבעי שלו.

קבלת מידע נוסף ומחירים היכנסו – למחירון פילינג באתר .