לייזר פרקציונלי בפילינג לייזר CO2

לייזר פרקציונלי בפילינג לייזר CO2 >> מקבץ עצות חיוניות למטופל אודות התנהלות לפני ואחרי טיפול לייזר פרקציונלי, הלא הוא פילינג לייזר CO2. למי שאינו יודע במה מדובר, זהו טיפול חדש באופן יחסי אשר נועד לפתור בעיות כמו הסרת אקנה מעור הפנים, וטיפול בכתמי שמש ובקמטי זקנה, תוך הצערת העור והפיכתו לחלק ונוצץ – דמוי תינוק. הסיבה שתופעות הלוואי הללו נוצרות בכלל בעור הפנים שלנו היא קשיי העור הבוגר לייצר קולגן ואלסטין, ובעוד חומרים טבעיים אלה נותרים זמן רב על עורנו ללא חילוף – זה גורם לו להתבלות ולאבד מעוצמת הברק שלו. בשונה ממה שחושבים – זו לא בעיה של מבוגרים בני 60+ בלבד. עיוות של עור הפנים כתוצאה מאי ייצור קולגן ואלסטין יכול לקרות כבר בגיל 20 בדמות הופעת פצעי פנים, הופעת כתמים קבועים עקב חשיפה לשמש, ועוד. טיפול 'פילינג' הוא בדיוק מה שנדרש על מנת לפתור זאת.

לייזר פרקציונלי בפילינג לייזר CO2טיפ מס' 1 : 

בטרם טיפול לייזר פרקציונלי ודאו כי המגבלות הבאות לא חלות עליכם

רגישות לחומרי הרדמה בזריקות, כדורים ומשחות שונות. חוסר בפיגמנטים בעור הפנים, חולי סרטן, לב ומחלות חשוכות הגנה של מערכת החיסון. כמו כן, גם מי שגוון עורו שחור או כהה מדי אינו יכול להשתתף בטיפול זה.

טיפ מס' 2 : 

הכירו את סוגי הטיפולים ומטרותיהם

ישנם מס' סוגים עיקריים לטיפולי לייזר אלו:

  • פילינג קל: טיפול זה נועד לבחורים ובחורות, גברים ונשים בהתהוות – בגילאים 20-30, ולעתים גם מעל גיל 30. טיפול זה נועד להסיר כתמים שטחיים על עור הפנים, לחזק את הפיגמנט, ובכך לגרום לעור להיראות יותר רענן. הטיפול משפיע על השכבה העליונה ביותר של העור, האפידרמיס.

  • פילינג בינוני יתאים יותר לגילאי 35-50, והוא מקיים את אותו אפקט של פילינג קל, אך עושה זאת באופן מסיבי ועל כן יסודי יותר. שכבות העור המושפעות: אפידרמיס ודרמיס שטחי.

  • פילינג עמוק נועד לגברים ובעיקר – נשים מבוגרות בגילאי 55+. מטרתו להסיר כתמי שמש כמו גם קמטי זקנה מסיביים. השפעתו על העור – בכל הרבדים: אפידרמיס, דרמיס שטחי ודרמיס אמצעי.

  • טיפול פילינג לייזר CO2 מומלץ להתאים על פי הגיל ורמת האינטנסיביות הנדרשת להסרת המפגע.

בכל אופן, מומלץ להתייעץ עם הרופא.

טיפ מס' 3 :

הכינו את עצמכם ליום שאחרי ההקרנות ונקטו בכל אמצעי הזהירות

ביום שאחרי ההקרנות אתם משוחררים עם עור מושל, אשר הרופא המטפל דאג להשיל ממנו קולגן ואלסטין. כפי שאם מתקלף לכם העור החלק הפנימי, אם נותר רטוב – חשוף לכוויה ועלול לשרוף, כך יקרה גם כשעור הפנים שלכם יתעורר מההרדמה. על מנת למזער את הנזקים מומלץ להימנע מחשיפות לשמש 5 שבועות לאחר ההקרנות, אך הקציבו לעצמכם 1-2 שעות חשיפה ביום כדי למנוע מחסור בוויטמין D25. בנוסף, רצוי להימנע ממאמץ במיוחד ממאמץ הכולל זעה ניגרת בפנים, שכן אז זה יכאב לא פחות מלשפוך מלח על פצע פתוח.

טיפ מס' 4 : לייזר פרקציונלי בפילינג לייזר CO2

אף על פי שזה לא ניתוח, מומלץ לבחור בקפידה רבה את הרופא המטפל

בחירת הרופא מבצע הלכה למעשה טיפול לייזר פרקציונלי בעור פניכם חייבת להתבצע בקפדנות על מנת שלא להעמיד אתכם בסיכון כשיעברו על עור הפנים שלכם בלייזר. מומלץ כי לרופא יהיה רזומה טוב, מטופלים מוכחים שהצליחו בזכותו להיפטר מעוויתות שונות בפנים – מפצעי אקנה ועד כתמים וקמטים.

טיפ מס' 5 : 

הכירו את טבלת המחירים של הטיפול ואת טווח השפעתו

טיפול לייזר פרקציונלי נע בין טווח המחירים 4,000-13,000 ₪. טווח השפעתו הוא 3-4 שנים אבל רצוי מאד לא להסתמך על כך ככזה ראה וקדש אלא להכין את עצמכם למצב שההשפעה של הטיפול תהיה לפרק זמן נמוך מכך. הדבר תלוי במבנה ובהרכב עור המטופל, אל בממוצע זהו פרק הזמן שנמדד בקרב מטופלי העבר.

מאמרים נוספים בנושא זה: פילינג לייזר co2 מאמר מקצועי מלא | טיפול בצלקות אקנה וכתמי עור קשים על ידי פילינג

פילינג מחירים | פילינג לייזר | פילינג עמוק | פילינג רפואי

אלפי גולשינו כבר חסכו המון דרכנו וזכות שירות השוואת מחירים יעיל ומקצועי המספר בכל יום מידע רב והשוואת מחירים מהיר לעשרות גולשים שבעי רצון. התחילו לחסוך גם אתם – השאירו לנו פרטים ואנחנו נחזור אליכם למשך מידע ומחירים.