טיפול פנים וניתוחי פנים

טיפול פנים וניתוחי פנים גורמים למראה הפנים שלנו להיות חלקות יותר, צעירות יותר ושקופות יותר, אלה הם הדברים שגורמים לנו להרגיש טוב עם עצמנו, וגם המחמאות שמגיעות אתם – בעיקר ביחס למראה הצעיר והרענן שלנו – מעודדות אותנו ומחזקות את הביטחון העצמי. נכון, גם לקמטים יש קסם משלהם, אבל בכל זאת ההעדפה היא לעור חלק שמלווה באמירות כמו "את נראית צעירה לגילך" או בהימורים שגויים ביחס לגיל המספרי שלנו, כי אנחנו פשוט נראות כמה שנים פחות.

טיפולים שונים פותחו לאורך השנים כדי לגרום לנו להרגיש באמת צעירות יותר, כמו מתיחת פנים, הזרקות בוטוקס וטיפולי פילינג, שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו בכל הקשור להצערת עור הפנים ולהענקת מראה רענן יותר לפנים שלנו.

טיפול פנים וניתוחי פנים – השיטות שמסייעות לנו

אחת השיטות הפופולריות לטיפול פנים מוכרת בשם פילינג, ונשים רבות מבקרות באופן תדיר במכוני יופי ואצל קוסמטיקאיות פרטיות לצורך טיפול פילינג שיתאים לעור הפנים שלהן.
בשיטה הזו למעשה מתבצעת מריחה של חומרים שונים על הפנים, והחומרים הללו מובילים להתקלפותו ולעידוד צמיחתם של תאי עור חדשים – מה שמביא לתחושה הצעירה והחלקה שאנחנו מחפשות. מנגד, הזרקת בוטוקס פועלת למילוי קמטים באזורים ממוקדים, בעיקר במצב, סביב העיניים וסביב השפתיים, והרי העלמת קמטים ומניעתם של קמטים חדשים זה בדיוק מה שיכול לעשות את ההבדל ולגרום לנו להיראות צעירות יותר.
האפשרות השלישית היא האפשרות של ניתוח מתיחת פנים, שגם הוא נועד לטיפול בקמטים באזורים מרכזיים בפנים ולהחלקת העור באופן כירורגי.

טיפול פנים וניתוחי פנים

איזו שיטה עדיפה?

נשים אשר מתלבטות באשר לטיפול הנכון ביותר עבורן צריכות לקחת בחשבון את מכלול השיקולים כדי להכריע מה הדרך המועדפת מבחינתן. למשל, פילינג עשוי, אם הוא מתבצע באופן מרושל, להוביל לכוויות בפנים או לצלקות, אך בטיפול נכון הוא יעשה את העבודה היטב. הזרקת בוטוקס היא בטוחה יותר לשימוש והיא גם משפיע באופן זמני, כך שבכל רגע שבו תחליטו שאינכם שבעי רצון מהשיטה, תוכלו פשוט להפסיק להשתמש בה.

 

עם זאת, החיסרון שלה הוא שמדובר בשיטה יקרה יחסית, אשר דורשת תחזוקה וטיפולים חוזרים מדי כמה חודשים. ניתוח פנים, שגם הוא יעיל ותוצאותיו הן לטווח הארוך, הוא ניתוח לכל דבר, כך שעלייך לקחת בחשבון שמדובר בהליך כירורגי, והמשמעויות הן כמובן בהתאם, ברמת תהליך החלמה שיידרש וכיו"ב. לקבלת מידע מפורט על כל שיטה וכדי להבין מה יכול להתאים לך באופן אישי, צרי איתנו קשר עוד היום או השאירי לנו את מספר הטלפון, ונעניק לך ייעוץ אישי, במיוחד בשבילך.

טיפול פנים וניתוחי פנים – בחירת הדרך הנכונה

בכל אחת מהשיטות שבה תבחרי, הדבר הראשון והמרכזי שחשוב לשים עליו את הדגש הוא איכות הטיפול. התחילי את החיפושים אחר הגורם המקצועי והאמין ביותר דווקא אצל החברות שאולי עברו טיפולי פילינג, הזרקות בוטוקס או ניתוח פנים, חברות שיוכלו לייעץ לך לגבי שיטות טיפול שונות ובעיקר – אנשי מקצוע שיעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. לאחר מכן גשי לפגישות ייעוץ, הקשיבי, שאלי שאלות וקבלי החלטה עם עצמך איזו שיטה תתאים לך ועם מי את מרגישה הכי בנוח.

אם ניתן (ולרוב אין סיבה שלא) בקשי גם לראות תמונות של מטופלות קודמות שעברו את הטיפול הרלוונטי ואף חפשי חוות דעת נוספת דרך אתרי האינטרנט השונים. ככל שתהיי בטוחה יותר בבחירת הגורם שיטפל בך, כך תהיי שלמה עם הבחירה ותיכנסי לטיפול בראש שקט, בידיעה שאת במרחק נגיעה בלבד מקבלת התוצאה הרצויה. אל תמהרי, ואל תקלי ראש – כשזה נוגע לפנים שלך, בחירה שקולה היא הבחירה הנכונה.

קבלת מידע נוסף ומחירים היכנסו – למחירון פילינג באתר .

מתלבטים ? מבולבלים מכל המושגים, השיטות והמחירים ? השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם להמשך פרטים.