טיפול בצלקות אקנה על ידי פילינג

טיפול בצלקות אקנה על ידי פילינג היא אחת השיטות הכי יעילות לטיפול בבעיות אקנה בפנים ובבעיות עור הן נפוצות, וביניהן הנפוצה יותר היא בעיית אקנה, הידועה גם בשמה הפופולרי יותר – פצעי בגרות. הפצעים הללו מופיעים בדרך כלל על הפנים ולרוב הם נעלמים בשלב מסוים, או לפחות נראית רגיעה משמעותית בסימפטומים. אלא שההמתנה לרגע שבו התופעה אולי תחלוף מעצמה היא המתנה מתישה ובינתיים הפצעים ממשיכים להופיע על הפנים ולפגוע בתחושת הביטחון העצמי. טיפול בצלקות אקנה הוא דבר שכיח וישנו טיפול יעיל במיוחד לכך. ישנן דרכים שונות ומגוונות לטיפול בפצעי עור, ובין השיטות הפופולריות ביותר ניתן למצוא את הפילינג על סוגיו השונים, לרבות פילינג לייזר או פילינג יהלום. בתהליך הבחירה בין סוגי הפילינג השונים חשוב להכיר את המשמעויות שלהם ולהבין מה התוצאה שלה ניתן לצפות בתום התהליך.

 

טיפול בצלקות אקנה על ידי פילינג – לייזר co2

המונח פילינג יהלום הולך וצובר תאוצה רבה יותר עם הזמן, ככל שנשים שחוו את הטיפול בוחרות לשתף אחרים בתוצאות שלו, שהן טובות יותר מכל טיפול אחר שקיים בשוק. במסגרת הטיפול הזה מתבצע שיוף של השכבה העליונה בעור, ובמקביל לכך מתבצעת שאיבה של תאי עור. כך מוסרים תאי עור מתים ומתגלים תאים אחרים, חדשים, צעירים יותר. היתרון כאן הוא כמובן כפול: מצד אחד העור עובר ניקיון יסודי, ומצד שני הוא מסוגל לקלוט כל קרם שיימרח על הפנים לאחר שתהליך הפילינג עצמו יושלם. לאחר הפילינג העור מוכן ומזומן לקבל לעצמו ויטמינים ולחות ומכאן שהוא יעיל מאוד, מה שמסביר מדוע מטפלים משלבים עיסוי והחדרת חומרים פעילים לפנים רגע אחרי.

טיפול בצלקות אקנה על ידי פילינג

מאמרים נוספים באותו נושא:

פילינג עמוק
פילינג לייזר
פילינג לייזר co2
פילינג יהלום

אהבתם את המאמרים בפורטל פילינג4יו ? אז תפרגנו לנו בבקשה בלייק
או שיתוף בפייסבוק ו/או בגוגל פלוס – תודה!

למה כדאי לעשות פילינג?

פילינג עמוק הוא צעד חיוני לעור הפנים, ופילינג יהלום יסייע לחידוש ולרענון העור. התוצאות הן מידיות ואחידות, והן מטפלות במגוון של בעיות ותופעות כמו כתמי שמש, טיפול בצלקות אקנה ועוד. באופן כללי מדובר בתהליך שניתן לבצע באופן חד פעמי או באופן קבוע, כל עוד מקפידים לעשות אותו במקום מקצועי ובידיים טובות. לא כל קוסמטיקאית יכולה לעשות פילינג עמוק (למשל פילינג לייזר co2 עמוק) בצורה רפואית ונכונה ומאחר והפנים שלך הן חשובות לך ותתקשי להסתיר נזקים שונים שייגרמו להן, כדאי לבדוק היטב בידי מי את מפקידה את הטיפול בהן, והאם את סומכת על האדם הזה. אל תתפתי לכל הצעה ולכל מחיר שתקבלי, שכן גם מטפלת שתציע לך מחיר אטרקטיבי מאוד היא לא בהכרח המטפלת שהיית רוצה לקרב אל פנייך. היי זהירה. הפנים שלך חשובות מכדי שתפקירי אותן בידיים בלתי מקצועיות או בלתי אמינות, ועדיף שתשקיעי קצת יותר כדי להבטיח לעצמך טיפול איכותי עם החומרים הטובים ביותר שיש תחת הידיים המנוסות והמקצועיות ביותר. המלצות של חברות וחוות דעת של מטופלות אחרות באתרי האינטרנט השונים יעזרו לך להבין טוב יותר למי כדאי ללכת, איפה עדיף לבצע תהליך של פילינג עמוק או פילינג יהלום, פילינג לייזר וממי כדאי לשמור מרחק.

* לרוב טיפול בצלקות אקנה על ידי פילינג במצב של פנים עם כמות צלקות גדולה במיוחד יהיה אפקטיבי יותר ונכון יותר בשיטת פילינג לייזר co2. הטיפול בשיטה זו היא על ידי רופא לא קוסמטיקאית ובשימוש ציוד יעודי לכך אך המחיר גבוה מאד ונע בין 4.000 שקלים ובין 15.000 שקלים אך טיפול זה מספק תוצאות גבוהות במיוחד ומראה הפנים עשוי להשתנות בקצה לקצה.

מחיר הטיפולים משתנה בין מטופל אחד לשני ונקבע לאחר ביקור הלקוח במרפאת הרופא.

טיפול בצלקות אקנה על ידי פילינג

טיפול בצלקות אקנה על ידי פילינג

השקיעי במראה שלך

כנשים אנחנו מבינות היטב כמה טיפוח הוא חשוב, גם אם בגיל צעיר אנחנו עוד לא לגמרי מבינות עד כמה. למעשה, פצעי בגרות הם בעיה חמורה, בוודאי כשמתחילים "להתעסק" עם העור ולנסות לטפל בבעיה הזו לבד, עם תכשירים ביתיים שלא בהכרח הוכחו כעובדים או מתוך מחקר קטן באינטרנט שממנו עולות תרופות סבתא שונות שהומצאו על ידי אנשים שאין להם כל רקע או ידע בתחום. גם בני נוער וגם מבוגרים שסובלים מצלקות אקנה ומעוניינים בטיפול בצלקות אקנה, צריכים לדעת היטב עד כמה מראה הפנים הוא חשוב, ועד כמה זה חיוני להשקיע בעור עוד משלב מוקדם, כדי שהפנים יישארו יפות ונקיות גם בהמשך.

מילאו את פרטיכם במקום המיועד וצרו איתנו קשר לפרטים נוספים, מידע ומחירים. צוות הפורטל ישמח לסייע בכל שאלה ולהפנות את בקשתכם לטיפול ל2-3 מרפאות מוסמכות באותו תחום אשר יתחרו על פנייתכם.